دسته‌بندی نشده

دوربین کوچک متصل به موبایل

قیمت بهترین دوربین مخفی ورزشی SQ11

دوربین کوچک متصل به موبایل

دوربین متصل به موبایل که می‌تواند امنیت محیط اطراف شما را تضمین می‌کنند

پیدا کردن بهترین دوربین کوچک متصل به موبایل کار نسبتا دشواری است، زیرا بسیاری از دوربین‌ها در واقع کیفیت پایینی دارند و از لحاظ عملکردی، محدود می‌باشند.از همین رو ما در اسمارت سکرت تصمیم گرفتیم برای کسانی که از وجود زیر مجموعه‌‌های بی‌شمار دوربین‌‌های جاسوسی اطلاعی ندارند، یک مقاله جامع تهیه کنیم.

بسته به نوع، اتصال، اندازه دوربین، کیفیت فیلم و صدا، قابلیت حمل، وضوح، فعال‌سازی، فضای ذخیره‌سازی و مصرف برق، ما سعی کرده ایم لیستی از بهترین دوربین‌‌های متصل به موبایل را که به صورت آنلاین قابل دسترسی است تهیه کنیم.

قیمت بهترین دوربین مخفی ورزشی SQ11

دوربین کوچک متصل به موبایل ورزشی

دوربین ورزشی SQ11 یکی از بهترین محصولات در دسته بندی دوربین مخفی یا دوربین بند انگشتی است که این دوربین قابلیت استفاده در زمینه‌‌های مختلفی را دارد. اندازه این دوربین بسیار ریز است و به همین دلیل به عنوان دوربین مینی (Mini Cam) نیز شناخته می‌شود. دوربین مخفی کوچک SQ11 کیفیت فیلمبرداری بسیار بالایی داشته و در زمره دوربین‌‌های با کیفیت FULL HD 1080p قرار می‌گیرد.

[su_button url=”https://smartsecret.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9-sq11/” target=”blank”]مشاهده و بررسی محصول[/su_button]

دوربین کوچک متصل به موبایل دکمه‌ای

شما را با یکی از مدرن ترین ابزار‌‌های مخفی آشنا می‌کنیم، یعنی دوربین مخفی وای‌فای دار (Wi-fi) طرح دکمه پیراهن و کت. این دکمه دوربین دار با طراحی زیبا و جمع و جور به آسانی قابل رویت نیست. لنزی که در این دوربین دکمه ای به کار رفته است جزو کوچکترین و با کیفیت ترین دوربین‌‌های مخفی موجود در دنیا محسوب می‌شود.

دوربین کوچک متصل به موبایل دکمه‌ای وای فای دار یک دوربین مخفی کوچک است که علاوه بر قابلیت فیلم برداری قابلیت عکس برداری هم زمان را نیز دارد. شما می‌توانید این دوربین مخفی را به راحتی به کت و پیراهن خود متصل کنید و بدون این که کسی متوجه این موضوع شود از جلسات و قرار ملاقات‌‌های مهم خود فیلم برداری کنید.

[su_button url=”https://smartsecret.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1/” target=”blank”]مشاهده و بررسی محصول[/su_button]

قیمت دوربین کوچک متصل به موبایل دکمه ای وای فای دار
قیمت بهترین دوربین کوچک متصل به موبایل ورزشی مکعبی

آیا شما هم به دنبال یک دوربین کوچک متصل به موبایل ورزشی می‌گردید تا بتوانید از ورزش کردن خود کلیپ‌‌های جذاب تولید کنید؟

امروزه در فضا‌های مجازی مانند اینستاگرام و… مشاهده می‌کنیم افراد بسیاری از جمله ورزشکاران مثل دوچرخه سواران، دوندگان، موتور سواران و…  از ورزش کردن خود ویدئو ضبط می‌کنند و آن‌ها را با دوستان و طرفداران خود به اشتراک می‌گذارند و استقبال بسیار خوبی از این کلیپ‌ها می‌شود.

اما بهترین دوربین برای این کار باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ آیا با هر دوربینی می‌توان چنین ویدئو‌‌هایی ضبط کرد؟

ما به شما دوربین مکعبی SQ8 را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی با این دوربین ورزشی ویدئو‌‌های جذاب ضبط کنید.

[su_button url=”https://smartsecret.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%da%a9%d8%b9%d8%a8%db%8c-sq8/” target=”blank”]مشاهده و بررسی محصول[/su_button]

بهترین دوربین کوچک متصل به موبایل ورزشی 

یکی از کوچک ترین و بهترین دوربین کوچک متصل به موبایل ورزشی‌ موجود در بازار دوربین ورزشی SQ9 است. این دوربین در واقع یک دوربین فیلم برداری و عکس برداری بسیار کوچک و مخفی به حساب می‌آید.

این دوربین فیلم برداری کوچک را می‌توان به عنوان یک دوربین مداربسته و دوربین امنیتی نیز به کار برد. اما به عنوان دوربین ورزشی جهت نصب بر روی کلاه کاسکت، فرمان دوچرخه، موتور و …. به بازار عرضه شده به همین جهت درون بسته بندی دوربین Sq9 چندین پایه و گیره جهت نصب آسان وجود دارد.

دوربین ورزشی SQ9 یکی از بهترین کالا‌های گروه دوربین‌‌های ورزشی و کوچک است که اگر از زوایای مختلف به این دوربین نگاه کنیم می‌بینیم که کاربرد‌‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد.

[su_button url=”https://smartsecret.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9-sq9/” target=”blank”]مشاهده و بررسی محصول[/su_button]

دوربین توپی ورزشی SQ9
خرید دوربین دکمه ای

شما را با یکی از جدید ترین ابزار‌های مخفی آشنا می‌کنیم، یعنی دوربین مخفی طرح دکمه پیراهن و کت. این دوربین دکمه ای مخفی به واسطه طراحی ساده و جمع و جور خود به آسانی قابل رویت ناست. لنز این دوربین جزو کوچکترین و با کیفیت ترین دوربین‌‌های مخفی دنیا است.

این دکمه دوربین دار مخفی، یک دوربین مخفی کوچک است که قابلیت عکس برداری و فیلم برداری هم زمان را دارد. دقیقا مانند یک دکمه پیراهن ساده قابل وصل شدن به پیراهن یا کت شما را دارد.

این دوربین از آنجایی که یک دوربین پوششی به حساب می‌آید به عنوان یک دوربین ورزشی هم می‌توان از آن استفاده کرد.

[su_button url=”https://smartsecret.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d9%85-%d8%ae%d9%88%d8%b1-sq13/” target=”blank”]مشاهده و بررسی محصول[/su_button]

در اینجا با یکی از پر فروش ترین دوربین پوششی‌‌های سال 2020 یعنی Mini WiFi Cctv آشنا شوید.

دوربین وای فای کوچک مدل SQT یک دوربین مداربسته کامل و ارزان قیمت مخفی است. توسط این دوربین وای فای کوچک و ریز شما منزل یا محل کار خود را به صورت کاملا حرفه ای نظارت می‌کنید و یک انتخاب عالی برای همه نیاز‌های نظارتی شما.

این دوربین مخفی وای فای قابلیت اتصال به تلفن همراه، تبلت و یا کامپیوتر شخصی را دارد، و  امکان نظارت 24 ساعته را به شما می‌دهد.

[su_button url=”https://smartsecret.ir/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%a7%db%8c%d9%81%d8%a7%db%8c-sqt2000/” target=”blank”]مشاهده و بررسی محصول[/su_button]

بهترین دوربین کوچک متصل به موبایل ورزشی‌ مخفی مدل sqt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *