مقالات

۷ قابلیت دوربین مخفی طرح سه راهی برق

خرید 3 راهی دوربین دار 9 راهی | سه راهی دوربین دار

۷ قابلیت دوربین مخفی طرح سه راهی برق

آیا شما هم برای منزل و محل کار خود به دنبال دوربین مداربسته ای می گردید که نا محسوس و مخفی باشد؟ ما در اینجا قصد داریم دوربین طرح سه راهی برق را به شما معرفی کنیم که به خاطر ظاهر خود مخفی ترین دوربین پوششی موجود در بازار می باشد.

با استفاده از سه راهی دوربین دار به راحتی می توانید محلی را که قصد نظارت بر آنجا را دارید به طور نامحسوس مورد نظارت خود قرار دهید.

این سه راهی برق از نظر ظاهری و کاربردی دقیقا همانند یک سه راهی برق معمولی است و هیچ تفاوتی با یک سه راهی معمولی که برای تقسیم برق استفاده می شود ندارد.

به غیر از ظاهر کاملا نامحسوس این سه راهی برق دوربین دار، انتقال تصویر آنلاین بر روی موبایل، ضبط صدا و تصویر بر روی کارت حافظه با کیفیت بسیار خوب از قابلیت های این سه راهی برق محسوب می شود که این دوربین مخفی را در میان کاربران، به یکی از محبوب ترین ها تبدیل نموده است.

این سه راهی در واقع یک سیم سیار حرفه ای به حساب می آید که دارای 9 سوکت پریز بوده که این 9 کانکتور به صورت 3 تایی در سه طرف این سه راهی قرار گرفته است و برق مصرفی دوربین مداربسته این سه راهی هم، از طریق برق شهری تامین می شود.

به همین دلیل دیگر نیازی نیست نگران تامین برق مصرفی این دوربین مدار بسته باشید.

از دوربین طرح سه راهی برق جهت مواردی همچون نظارت بر فرزندان، جلوگیری از سرقت اموال، برقراری امنیت محیط مورد نظر و دیگر مواردی که سبب نقض حریم شخصی دیگران نمی گردد میتوان استفاده نمود.

دوربین مخفی سه راهی برق

یک نه راهی سیار بسیار ایدآل برای استفاده پوششی دوربین مخفی طرح سه راهی برق

توصیف ویژگی ها و قابلیت‌های دوربین مخفی طرح سه راهی برق

۱. ظاهر

کیس یا بدنه این دوربین دقیقا مشابه یک سیم سیار حرفه ایی با 9 سوکت پریز است و همان طور که گفته شد این 9 کانکتور به صورت 3 تایی در سه وجه آن قرار گرفته است.

۲. شبکه

  • WiFi Hotspot: از نظر فنی دوربین مخفی طرح سه راهی برق در واقع یک دوربین مداربسته تحت شبکه وایرلس یا بی‌سیم (wireless IP Camera) می‌باشد.
  • P2P: قابلیت انتقال تصویر اینترنتی بسیار ساده و رایگان.

۳. ذخیره سازی

دوربین مخفی طرح سه راهی برق قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارد.

در صورتی که دوربین مخفی طرح سه راهی سیم سیار را در حالت ضبط مداوم Auto Record قرار دهیم چیزی در حدود یک هفته و اگر آن را در حالت تشخیص حرکت تنظیم نماییم تا حدود ۲۰ روز امکان ضبط صدا و تصویر بر روی حافظه ۶۴ گیگابایتی را دارد.

همچنین این دوربین دارای قابلیتی به نام  Overwrite بوده که در صورت اتمام فضای ذخیره‌سازی کارت حافظه، به صورت خودکار اطلاعات را جایگزین اطلاعات ابتدایی می‌نماید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مربوط به ضبط تصاویر در دوربین مخفی طرح سه راهی برق امکان ضبط با تنظیم زمان مورد‌نظر می‌باشد، که در این حالت دوربین در حالت استندبای قرار گرفته و فقط در زمان برنامه‌ریزی شده روشن می‌گردد و شروع به ضبط می‌کند.

۴. صوت

دوربین مخفی طرح سه راهی برق سیم سیار، مجهز به میکروفون بسیار کوچک و حرفه ایی خازنی است، قدرت این میکروفون به قدری است که کوچکترین صدا ها را تا شعاع ۱۵ متری با کیفیت مطلوب دریافت می‌کند.

۵. کیفیت تصویر دوربیم مخفی طرح سه راهی برق

این دوربین مخفی دارای کیفیت عکس برداری 10 مگاپیکسلی و کیفیت ضبط فیلم 4K با 30 فریم در ثانیه است.

۶. تشخیص حرکت

دوربین مخفی طرح سه راهی مجهز به سنسور تشخیص حرکت است که به این قابلیت (Motion Detection) می‌گویند.
همانطور که از نام این این قابلیت مشخص است وظیفه تشخیص حرکت و پیرو آن اطلاع رسانی و یا دستور به ضبط تصویر در صورت بروز تحرک در منطقه تحت پوشش لنز دوربین را دارد.

این امکان را فراهم می‌سازد که تنها در مواقعی که تحرکی در جلوی لنز دوربین اتفاق بیافتد دوربین مخفی طرح سه راهی برق شروع به ضبط کرده و یا از طریق ارسال نوتیفیکیشن بر روی تلفن همراه، این موضوع را اطلاع رسانی کند.

همچنین با تنظیم کردن یک ایمیل دریافت کننده، می‌تواند تصاویر ضبط شده را در زمان ایجاد تحرک، برای کاربر ارسال نماید.

۷. تغذیه

بر خلاف سایر دوربین های مداربسته و نامحسوس که فعالیت‌شان وابسته به میزان شارژ باتری و اتصال‌شان به آداپتور و شارژر است، این دوربین به دلیل پوشش ظاهری خود که به شکل دوربین مخفی طرح سه راهی برق است، برق مصرفی خود را از طریق پریزی که سه راهی به آن متصل می شود تامین می‌کند.

 

برای ساخت دوربین مخفی طرح سه راهی برق به چه چیزی نیاز داریم؟

اگر علاقه دارید یک دوربین مخفی طرح سه راهی برق را بصورت شخصی بسازید، باید دو چیز را به صورت مجزا تهیه کنید:

9 راهی برق - سیم سیار ۹ راهی

این سیم سیار نه راهی به شکلی طراحی شده که براحتی و بدون تداخل بیشترین بهره‌وری را داشته باشد

تصویر دوربین MiniDivi Q7

دوربین MiniDivi Q7 سایز بسیار کوچکی دارد و در انواق لوازم و مکان‌های پوششی قابل استفاده است

سه راهی یا 9 راهی برق دوربین MiniDivi Q7
مشاهده محصول مشاهده محصول

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *