سفارش محصولات از فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت به ۴ طریق قابل انجام میباشد.

روش اول ارسال پستی و رایگان

در این شیوه ابتدا مبلغ فاکتور از طریق درگاه سایت و یا کارت به کارت تسویه میگردد و ۲۴ ساعت پس از آن کالای مورد نظر تحویل اداره پست میگردد و نهایتا تا ۴ روز کاری پس از ثبت سفارش کالا تحویل میگردد.?

روش دوم ارسال فوری

در این حالت نیز مبلغ فاکتور تسویه میگردد و نهایتا دو ساعت بعد از ثبت سفارش محصول بنا به محل تحویل مورد نظر خریدار و نظر ایشان از طریق یکی از شبکه های حمل بار (پیک موتوری، باربری ترمینال، تیپاکس، پست ویژه و …) ارسال میگردد.
در این روش معمولا پروسه ثبت سفارش تا دریافت محصول در تهران ۳ ساعت و در شهرستان ها ۲۴ الی ۴۸ ساعت خواهد بود. هزینه ارسال در این روش به عهده خریدار می باشد.??✈

روش سوم پرداخت در محل

در این روش ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش محصول تحویل اداره پست میگردد اما به دلیل تشریفات اداری شرکت پست جهت پرداخت در محل COD معمولا پس از ۵ الی ۷ روز کاری کالا تحویل خریدار میگردد و هزینه در هنگام تحویل توسط مامور پست دریافت خواهد شد. هزینه ارسال در این روش بر عهده خریدار خواهد بود.?

روش ۴ خرید حضوری

در این روش مشتریان محترم با هماهنگی قبلی به دفتر فروش مراجعه نموده و پس از دریافت مشاوره از کارشناس فنی و انتخاب محصول فاکتور فروش صادر خواهد شد چند ساعت پس از تسویه فاکتور امکان دریافت کالا میسر خواهد بود.
?????????????
خواهشمندیم با توجه به شیوع بیماری کویید۱۹ ترجیحا از حضور غیر ضرروی اجتناب نموده و در صورت الزام به حضور راعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دست کش الزامی می باشد. ⛔

سایر سوالات متداول

چطور می توانم حساب کاربری بسازم؟

در ابتدا از بالای صفحه اصلی وب سایت فروشگاه سکرت اسمارت در سمت چپ، از بخش “حساب من|خروج” وارد صفحه ثبت نام شوید، در بخش “ثبت نام” آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

امکان ویرایش مشخصات و ایمیل در حساب کاربری وجود دارد؟

بله، کاربران گرامی می توانند اطلاعت وارد شده را تغییر دهند. جهت انجام این کار می بایست با وارد شدن به “حساب من” اقدام به ویرایش اطلاعات بفرمایید.

چرا بعد از ساخت حساب کاربری و ثبت سفارش ایمیلی از سکرت اسمارت برای من ارسال نشده است؟

ایمیل ها به صورت خودکار برای کاربران ارسال می شود و گاهی دلیل “به مقصد نرسیدن ایمیل ها” اشتباهات رایج کاربران از جمله گذاشتن “WWW” در ابتدای ایمیل و مسائلی از این دست می باشد و دلیل دیگر در برخی از سرویس دهندگان صندوق الکرونیکی مانند Gmail است

برای ثبت سفارش می بایست حتما در سایت عضو شویم ؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت سکرت اسمارت موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی سکرت اسمارت به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت سکرت اسمارت ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی فروشگاه سکرت اسمارت ، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 9 تا17:00) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سوالی داشتید برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسی سکرت اسمارت در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر است .

کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

آدرس دفتر فروشگاه سکرت اسمارت در سایت درج شده است و در صورت عدم اطمینان از خرید آنلاین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید کنید . شایان ذکر است فروشگاه سکرت اسمارت به دلیل تنها مرجع بودن کالاهای سکرت در ایران خود را موظف به تحویل به موقع محصولات و وفاداری به مشتریان می داند . این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و در ساماندهی ثبت شده است.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت سکرت اسمارت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

آیا قیمت‌‏های فروشگاه سکرت اسمارت نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در فروشگاه سکرت اسمارت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در سکرت اسمارت کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از ما برای مشتریان به صرفه است.

نحوه حمل و نقل و تحویل کالا به چه صورت است؟

ارسال پستی: معمولترین روش ارسال سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران است.
که به دو روش پست سفارشی (عادی) و پست پیشتاز (اکسپرس) صورت میگیرد.
• سفارشاتی که با روش “پست سفارشی” ارسال می گردد از نوع “عادی” هستند که معمولا پس از طی سه الی شش روز کاری به دست مشتری میرسد.
• سفارشاتی که با روش ” پست پیشتاز” ارسال می گردد از نوع “مرسولات اکسپرس” هستند که معمولا پس از طی دو الی سه روز کاری به دست مشتری میرسد.
• خریدار موظف است آدرس و مشخصات خود رابه صورت دقیق در سیستم ثبت کند و فروشگاه سکرت اسمارت موظف است اطلاعات دریافتی را عینا در مرسوله درج کند. در صورت اشتباه بودن آدرس یا تغییر آدرس و برگشت خوردن مرسوله فروشگاه سکرت اسمارت مسئولیتی در قبال تحویل مرسوله به مشتری ندارد.
• در صورتی که سفارش مشتری به دلیل ( پیدا نشدن آدرس ، اشتباه بودن آدرس ، عدم حضور مشتری در مقصد…) برگشت خورده شود ، مجددا هزینه پستی از مشتری اخذ میشود سپس سفارش مشتری مجددا ارسال میشود.

اگر سفارش من به دستم نرسید چطور پیگیری کنم؟

در صورت بروز چنین مشکلی شما می توانید با امور مشتریان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت پیگیری های لازم در جهت رفع این مشکل انجام گیرد.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت فروشگاه سکرت اسمارت و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری ، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می پذیرد؟

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در فروشگاه شما دیدم مغایرت داشت، باید چه کار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا قسمت تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی سکرت اسمارت اطلاع دهید.

اگر تحویل بسته پستی توسط مامور پست ممکن نباشد چه اتفاقی می افتد؟

اگر هنگام مراجعه مأمور پست در محل حضور نداشته باشید، طبق قوانین پست دوباره به شما مراجعه خواهند کرد. اگر باز هم حضور نداشته باشید رسیدی با ذکر شماره و تاریخ مراجعه در محل قرار می‌دهند تا با استفاده از آن به اداره پست مراجعه کرده و بسته را تحویل بگیرد. اگر ظرف مدت مشخص مراجعه نفرمایید بسته به فرستنده که فروشگاه سکرت اسمارت است مرجوع می‌شود.