مقالات

دوربین مخفی طرح خودکار

خودکار دوربین دار

با یکی از هوشمند ترین دوربین های مخفی آشنا شوید ، یعنی خودکار دوربین دار مخفی . این دوربین خودکاری تمام انتظارات شما از یک دوربین مخفی را بر آورده می کند.

این وسیله یک روان نویس باریک و شیک با ظاهری کاملا نامحسوس می باشد که با دوربین بسیار ظریف و ریز خود شما را صاحب یک روان نویس دوربین دار می کند.

خودکار دوربین دار

بوسیله این دوربین مخفی طرح خودکار ، قابلیت عکس برداری و فیلم برداری با کیفیت اچ دی ( HD ) ، به راحتی و بدون کوچکترین جلب توجه ، بصورت کاملا مخفیانه را خواهید داشت.

با این خودکار دوربین دار جدید ، به خاطر اندازه جمع و جور و حمل آسان ، می توانید به راحتی بر روی لبه کت ، پیراهن ، بر روی میز و یا داخل جا مدادی میزی نصب کرده و می‌توانید بهترین ابزار ممکن برای عکس برداری و فیلم برداری مخفی را داشته باشید.

این ابزار یک خودکار دوربین دار رم خور می باشد که برای ذخیره سازی فیلم و عکس از حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD Memory) استفاده می‌کند، و  دارای باتری لیتیومی پلیمری داخلی می باشد.

توضیحات خودکار دوربین دار

عملکرد سخت افزاری خودکار دوربین دار HD

یک قلم دوربین دار با قابلیت های چند منظوره برای نوشتن ، عکس برداری و ضبط فیلم بصورت هم زمان و کاملا مخفی ، مناسب برای تحقیق و جمع آوری شواهد و مدارک.

استفاده و کاربری آسان

استفاده و کار با این دوربین خودکاری مخفی بسیار ساده می باشد. به محض باز کردن بسته بندی محصول بدون هیچ گونه تنظیم و یا پیکربندی پیچیده آماده به شروع کار می باشد. به خاطر پوشش و ظاهر آن که کاملا شبیه به یک خودکار معمولی می باشد ، به شما امکان استفاده در هر کجا که به آن نیاز دارید را مهیا می کند.

به راحتی خودکار خود را به کامپیوتر و یا لپ تاپ خود وصل کنید و به مرور اطلاعات ثبت شده در کارت حافظه بپردازید و یا آن را شارژ کنید ، یکی از ویژگی های بسیار عالی این خودکار ، امکان تصویر برداری حین شارژ می باشد.

با یکی از هوشمند ترین دوربین های مخفی آشنا شوید ، یعنی خودکار دوربین دار مخفی . این دوربین خودکاری تمام انتظارات شما از یک دوربین مخفی را بر آورده می کند.

حافظه

این دوربین مخفی طرح خودکار دارای شیار کارت حافظه می باشد و قابلیت ارتقای کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارد. این ویژگی ، محصول را به یک خودکار دوربین دار رمخور با کیفیت بالا تبدیل می کند.

کیفیت دوربین

دوربین مخفی تعبیه شده در این خودکار ، امکان تصویر برداری و فیلم برداری هم زمان با کیفیت HD (اچ‌دی) را فراهم می سازد.این خودکار دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت 720*480 و 30 فریم بر ثانیه بصورت 8 مگاپیکسل را دارد.

کیفیت تصویر برداری 1280X1024 پیکسل می باشد.

فرمت فیلم های ضبط شده توسط این خودکار AVI و فرمت تصاویر ثبت شده بصورت JPEG می باشد.

توضیحات تصویری خودکار دوربین دار

نحوه استفاده از خودکار دوربین دار

1- دوربین ، خودکار دوربیندار را در جایی قرار دهید که دید کامل و واضح ، و دسترسی به صوتی که می خواهید ضبط کنید را داشته باشد.
2- دکمه روشن و خاموش دستگاه که در بالای خودکار تعبیه شده است را به مدت 5 ثانیه فشار دهید.
3- پس از 5 ثانیه ال ای دی خودکار دوربین دار ،به رنگ سبز در می آید و چشمک می زند. تا نشان دهد که فرایند ضبط شروع شده است.
4- هنگام ضبط ، ممکن است بخواهید بخش هایی از فیلم را در حافظه کارت SD ذخیره کنید.
5- برای ذخیره دکمه روشن و خاموش روی خودکار را فشار دهید. لطفا توجه داشته باشید که طول پرونده ضبط شده بر زمان صرفه جویی تأثیر می گذارد. با اتمام ذخیره ، LED به رنگ زرد تبدیل می شود.
6- شما می توانید با فشار دادن دکمه روشن و خاموش ، فرایند ضبط را از سر بگیرید. LED وضعیت دستگاه دوباره به رنگ سبز چشمک می زند تا نشان دهد که دوباره شروع به ضبط کرده است.

توجه: اگر دکمه روشن و خاموش را به مدت 5 ثانیه فشار دهید و چراغ LED، چهار مرتبه چشمک زد ، این نشان دهنده این است که حافظه پر شده است.

7- لطفا توجه داشته باشید که این قلم حافظه داخلی ندارد. شما باید خودتان یک کارت SD بصورت جداگانه تهیه نمایید ، در صورتی که از قبل کارت حافظه دارید ، تفاوتی ایجاد نمی کند و شما می توانید از آن کارت حافظه نیز استفاده نمایید.

مشاهده این محصول در سایت آمازون.

11 فکر در مورد “ دوربین مخفی طرح خودکار

  1. حسین گفت:

    باسلام
    قیمت خودکار چنده؟

    1. اســمارت سـکــرت گفت:

      سلام حسین عزیز
      تمام محصولات در صورت موجود بودن قیمت هم دارن

      1. نیما گفت:

        خسته نباشی دیکه از این خودکار نمیاری؟

        1. اســمارت سـکــرت گفت:

          سلام دوست عزیز
          با دفتر هماهنگ کنید

        2. Pro Admin گفت:

          سلام دوست عزیز؛ خودکار موجود شده
          این هفته تا ۱ اسفند تخفیف ولنتاین داریم در صورت تمایل به خرید تماس بگیرید

  2. نریمان گفت:

    سلام قیمت ضمنا برای خرید حضورا هم میشه مراجعه کرد

    1. اســمارت سـکــرت گفت:

      سلام نریمان عزیز
      مجموعه سکرت اسمارت فروشگاه اینترنتی هست و داخل شرکت فقط کارهای اداری انجام میشه و حتی هیچ محصولی موجود نیست که شما ملاحضه کنید. با خیال راحت داخل سایت خرید انجام بدین چون 7 روز برای شما مهلت تست و تعویض کالا در نظر گرفته شده.

  3. meysam گفت:

    سلام قیمت؟

    1. اســمارت سـکــرت گفت:

      سلام میثم عزیز
      در صورت موجود بودن قیمت در صفحه محصول درج شده هست.

  4. عباس بیگ میرزایی گلو گفت:

    به نظرم عالیه

    1. اســمارت سـکــرت گفت:

      سلام عباس عزیز
      خیلی خوشحالیم که از این محصول راضی بودین و ممنونم از اینکه رضایتتون رو به ما اعلام کردین و باعث روحیه مضاعف ما شدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *