دسته‌بندی نشده

خصوصیات خودکار دوربین دار وای فای

از مهم‌ترین خصوصیات خودکار دوربین دار وای فای دیجیتال مدل H.264 داشتن WiFi و P2P برای دسترسی آسان از راه دور است.

از ویژگی های مهم دوربین مخفی خودکاری در اختیار داشتن کارت حافظه می باشد.

از خصوصیات خودکار دوربین دار وای فای داشتن سنسور تصویری و حرکتی تشکیل شده است که با استفاده از این فناوری هنگام فیلم برداری از اجسام متحرک تصاویری با کیفیت 4k ارائه می دهد.

خودکار

عملکرد خودکار دوربین دار وای فای اچ دی مدل  H.264 به صورت فیلم برداری و عکاسی با کیفیت عالی می باشد.

برای استفاده از اینترنت و مشاهده فیلم و عکس های گرفته شده از خودکار با دوربین مخفی و پوشش ضد آب می توانید آن را به گوشی همراه و یا کامپیوتر خود متصل کنید.

برای داشتن صدای با کیفیت در خودکار دوربین دار مدل 4K H.264 میکروفون طراحی شده که بر مزیت های آن افزوده است.

با توجه به ویژگی هایی که گفته شد شما می توانید از خودکار با دوربین مخفی دیجیتال علاوه بر نوشتن ، برای فیلم برداری و عکاسی نیز استفاده کنید.

بررسی تخصصی خودکار دوربین دار وای فای مدل HD H.264

از نظر ساختار و طراحی

خودکار دوربین دار وای فای ضد آب و دارای لنز با وضوح عالی به صورت یک خودکار ، همانند سایر خودکار ها ساخته و طراحی شده است.

البته با این فرق که با خودکار  اچ دی مدل 4K H.264 می توان با کیفیت عالی فیلم برداری و عکاسی کرد.

کلید ON/OFF در بالا و لنز بر روی دسته خودکار مدل H.264 قرار دارد. Reset و لامپ LED مادون قرمز در پشت خودکار دوربین دار است.زمانی که بدنه خودکار را از هم جدا کنیم ، پورت USB و کارت حافظه ی خودکار با دوربین مداربسته قابل مشاهده است.

عملکردهای خاص سخت افزاری نیز از خصوصیات خودکار دوربین دار وای فای دیجیتال مدل H.264 هستند

از دیگر خصوصیات خودکار دوربین دار وای فای، ضد آب بودن و کیفیت بالای اچ دی آن است، رزولوشن 720*1280 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند.

خودکار با دوربین دیجیتال مدل HD H.264 از باتری لیتیوم دار قوی و با ظرفیت بالا تشکیل شده و زمان شارژ آن حدودا 2 ساعت است.

باتری دوربین مخفی خودکاری از طریق اتصال کابل یو اس بی به کامپیوتر و یا لپ تاپ شارژ می شود.

میکروفون جهت ضبط صدای با کیفیت برای استفاده راحت کاربر در دوربین خودکاری دیجیتال مدل H.264 تعبیه شده است.

دوربین خودکاری ضد آب مدل H.264 از کارت حافظه تا 32 گیگا بایت پشتیبانی می کند. با قابلیت WiFi  که در این خودکار دوربین دار در نظر گرفته شده می توانید به صورت بی سیم از طریق گوشی همراه و یا کامپیوتر به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

وجود سنسور حرکتی موجب شده که خودکار دوربین دار وای فای با کیفیت اچ دی از اجسام در حال حرکت فیلم برداری کند. تمام تصاویر و فیلم های خود را از طریق اتصال به وای فای می توانید به راحتی مشاهده کنید.

برای دیدن آن فقط باید به وای فای خودکار که معمولا با نام h264-xxx در لیست وایفای های گوشی یا لپ تاپ قابل مشاهده هست متصل شده و گزینه ریموت SD card را در نرم افزار مربوطه انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *