مقالات

همه چیز در مورد هندزفری نامرئی (از سیر تا پیاز)

کاربرد هندزفری نامرئی

هندزفری نامرئی چیست؟

یکی از محصولات الکترونیکی پر استفاده امروزی، هندزفری ها هستند که کاربران زیادی در کارهای مختلفی از این محصولات استفاده می کنند. به احتمال زیاد تاکنون هندزفری های زیادی را دیده اید اما آن چه ما در این مقاله به آن می پردازیم یعنی هندزفری نامرئی ، با تمام هندزفری هایی که تا به حال با آن ها برخورد کرده اید متفاوت است.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که هندزفری نامرئی چیست؟ با ما همراه باشید تا در کنار هم به این مسئله بپردازیم.

ما در این مقاله تصمیم داریم تا در کنار هم به معرفی و بررسی هندزفری نامرئی بپردازیم و سعی در این داریم که به هرگونه سوالی که ممکن است با شنیدن اسم هندزفری نامرئی برای شما پیش آید پاسخ دهیم.

هندسفری یا هندزفری؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال که هندزفری نامرئی چیست بیاید تکلیف این موضوع را با هم روشن کنیم. هندزفری یا هندسفری؟

Handsfree یک کلمه انگلیسی است که در بین آنهایی که به این زبان سخن می گوینند کاملا جا افتاده است واین کلمه از دو واژه ی Hand و Free تشکیل شده است که اگر بخواهیم این کلمه را به فارسی برگردانیم به معنای دست های آزاد معنی می شود.

البته آنچنان بی ربط هم نیست چون زمانی که از هندزفری استفاده می کنیم دستانمان آزاد است. این طور نیست؟

هندزفری نامرئی

به احتمال زیاد کلمه ، هندزفری نامرئی زنگوله ای را در ذهن شما به صدا در می آورد. شاید گوشی ها یا هندزفری های مختلفی را دیده باشید یا حتی ممکن است این محصولات را استفاده کرده باشید.

با این حال ، تعداد زیادی از مردم در مورد هندزفری نامرئی چیزهایی شنیده اند اما نمی توانند توضیح دقیقی دهند که این نوع از محصولات در واقع چه چیزی هستند؟ و اگر کسی از آنها سوال کند هندزفری نامرئی چیست و چطور کار می کند جوابی برای این سوال ندارند.

ما در تیم تحریریه اسمارت سکرت تصمیم گرفتیم تا یک مقاله کامل در مورد هندزفری های نامرئی برای شما همراهان همیشگی سایت خود تالیف کنیم.

هندزفری نامرئی سایز

 

 

تصور کنید صد سال پیش زندگی می کردید. اگر کسی به شما می گفت وسیله ای وجود دارد که که شما در گوش خود قرار می دهید، و می توانید صدای کسی دیگر را بدون اینکه او را ببینید ، دریافت کنید و بشنوید، چه واکنشی از خود نشان می دادید؟ قطعا تعجب می کردید نه؟

از زمان ظهور تکنولوژی و پیشرفت روز افزون آن ، مردم همیشه در تلاش بودند تا زندگی روزمره خودشان را با تکنولوژی وفق دهند و همیشه به روز باشند.

حدود ۱۰ سال پیش یا بیشتر ، فیلم هایی را می دیدیم که در آنها پلیس ها یا افراد جاسوس از ابزارها و تکنولوژی های عجیب و غریبی برای جاسوسی یا شنود استفاده می کردند.

شاید در آن زمان ، این مسئله برای ما قابل هضم نبود و با خود می گفتیم :”مگر همچین چیزی ممکن است؟؟!!” اما باید بگوییم که بله! تمام تصوراتمان به واقعیت تبدیل شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و علم این امر میسر شده و ابزاری به اسم هندزفری نامرئی پا به بازار گذاشته است.

 

هندزفری نامرئی - سکرت اسمارت

هندزفری نامرئی چگونه کار می کند؟

در حقیقت، هندزفری نامرئی بخشی از یک گیرنده رادیویی ، یا بخشی از تلفن یا دستگاه شنیداری است که شما در گوش خود قرار می دهید و صداها را از این طریق دریافت می کنید.

این تکنولوژی از فناوری رادیویی استفاده می کند که یک فناوری بی سیم کوتاه برد است که به شما این امکان را می دهد تا انواع دستگاه ها را بهم متصل کنید.

اما در این مقاله ، ما در مورد گوشی های نامرئی که در گوش خود قرار می دهید بحث خواهیم کرد.

اگر شما هم قصد خرید یک هندزفری نامرئی خوب و با کیفیت را دارید، مطمئن باشید که این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک هندزفری عالی را برای خودتان تهیه کنید و از آن به صورت مخفیانه لذت ببرید.

در این جا ما قصد داریم چند فاکتور مهم در انتخاب و خرید این محصول به شما معرفی کنیم، تا به راحتی بتوانید یک هندزفری نامرئی با کیفیت برای خود تهیه کنید.

جنس هندزفری نامرئی

آیا تا به حال از گوشی هایی استفاده کرده اید که ناراحت کننده باشند و باعث تحریک و فشار در گوش شما شوند؟

اگر پاسخ شما مثبت است ، پس احتمالاً می دانید که گوش دادن به موسیقی از طریق یک دستگاه صوتی ناراحت کننده چه حس دردناکی می تواند داشته باشد.

این مطمئناً وضعیتی است که شما نمی خواهید دوباره آن را تجربه کنید. در این صورت ، قبل از خرید حتما اطمینان حاصل کنید که مواد ساخت گوشی های بلوتوثی که قصد خریداری آن را دارید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

دستگاهی را انتخاب کنید که محیطی راحت و مطلوب را در گوش های شما ارائه دهد. پس ابتدا از نوع جنس محصولی که می خواهید استفاده کنید اطلاعاتی کسب کنید و سپس به سراغ خرید هندزفری نامرئی بروید.

 

سایز و اندازه هدفون های نامرئی

آیا شما هم اهل ورزش کردن در سالن های ورزشی و دویدن های صبحگاهی هستید؟

اگر شما به صورت مکرر در حال انجام این روزمرگی ها هستید، پس حتما با من موافقید که گوش دادن موزیک هنگام ورزش کردن لذت آن را چندین برابر می کند پس باید از اهمیت دستگاه های صوتی آگاهی کامل داشته باشید.

زندگی خیلی از افراد با موسیقی گره خورده است، خیلی از افراد بدون اینکه در طول روز موسیقی گوش ندهند، نمی توانند فعالیتی داشته باشند.

با این حال، با رشد سریع فناوری ، همه چیز راحت تر و بهینه تر می شود. در چنین موقعیت است که ما می توانیم از هندزفری های بلوتوثی و نامرئی استفاده کنیم.

چون وقتی بحث راحتی در استفاده و اندازه محصول پیش می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد هندزفری نامرئی می باشد. چون این هندزفری ها با سایز و اندازه ای که دارند استفاده از آن ها بسیار کار آسانی می باشد.وقتی محصولاتی با چنین اندازه ی مناسبی در دسترس هستند ، چرا از آن استفاده نکنیم؟

هندزفری های نامرئی دارای طراحی کم حجم و سبک برای سهولت استفاده و مدیریت آن هستند.

این وسیله یک طراحی سبک و جمع و جور دارد تا قابلیت حمل و مدیریت آن را آسان کند. ناگفته نماند ، مشاهده این هندزفری ها تقریبا غیرممکن است، شاید شما به سختی بتوانید این هندزفری ها را در گوش طرف مقابل تشخیص دهید.

 

هندزفری نامرئی - سکرت اسمارت

کیفیت صدا

قبل از خرید گوشی های بلوتوثی نامرئی ، در نظر گرفتن کیفیت صدای خروجی نیز خیلی مهم می باشد.

هندزفری های نامرئی معمولا از کیفیت صدای خوبی برخوردارند ولی اگر کیفیت بالا اولویت اول خرید شما است و به دنبال تجربه ا‌ی با کیفیت صدای بالایی هستید،هندزفری نامرئی گزینه ی مناسبی برای شما نیست.

از این هندزفری ها نباید انتظار کیفیت صدای خیلی بالایی را داشت و با توجه به ابعاد و اندازه ی این هندزفری ها این موضوعی کاملا طبیعی است.

شکل و راحتی محصول

در حقیقت، دو دلیل اصلی وجود دارد که مشتریان باید قبل از خرید کردن هندزفری نامرئی ، آنها را در نظر بگیرند.

راحتی و فرم دستگاه صوتی بسیار نکته قابل توجهی می باشد زیرا شاید شما هم جزو افرادی باشید که ساعت های طولانی از گوشی ها استفاده می کنند.

کنترل و جفت شدن دستگاه با نقطه اتصال

اگر شما هم تا این جای کار این مسئله فکر شما را مشغول کرده که هندزفری نامرئی را امتحان کنید، پس احتمالاً شما به سیم های هندزفری هایتان عادت کرده اید و به دنبال راهی هستید تا از شر آنها خلاص شوید.

احتمالا تا به حال بارها و بارها این اتفاق برای شما افتاده است که دقیقه های بسیار زیادی را صرف باز کردن گره های هندزفری خود کنید.چون ضرب المثلی هست که میگه : “هندزفری سیم داری که گره نخوره، هندزفری نیست.”

با این شرایط ، دیگر نگران نباشید زیرا هندزفری های نامرئی دیگر نیازی به سیم کشی به رابط خود را ندارند، و حتی تنظیمات کنترلی مختص خود را نیز دارند.

در مدل بلوتوثی این دستگاه ها، رابط دستگاه می تواند با گوشی های موبایل جفت شود.

 

عمر باتری

بهترین مدل باتری برای هندزفری نامرئی چیست ؟

در هنگام خرید هندزفری نامرئی ، در نظر گرفتن دوام باتری محصول یک فاکتور خیلی مهم است.

به طور طبیعی ، گوشی های بلوتوث بی سیم و نامرئی عمر باتری کمی دارند. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که هنگام تهیه دستگاه صوتی مورد نظر ، دستگاهی با عمر باتری طولانی را خریداری می کنید.

در هندزفری های نامرئی معمولا از همان باتری هایی که در ساعت های مچی به کار رفته است استفاده می شود و میزان استفاده از این هندزفری ها به میزان عمر و کیفیت باتری ها بر می گردد.پس سعی کنید که از باتری های با کیفیت استفاده کنید.

 

هندزفری نامرئی - سکرت اسمارت

فناوری بلوتوث و بی سیم

آیا قصد خرید یک محصول خوب و با کیفیت نامرئی دارید؟ پس حتما باید دقت کنید ،هندزفری ای که خریداری می کنید مکانیزم عملکردی قدرتمندی را دارد.

مطمئن شوید که یک فناوری بلوتوث و بی سیم قدرتمند را تهیه می کنید که به دستگاه های مختلفی متصل می شود.برای دستیابی به خدماتی عالی اقدام به تهیه یک دستگاه با کیفیت کنید.

قیمت

قیمت یک عامل خیلی مهم هنگام خرید یک هندزفری نامرئی می باشد. مانند تمام دستگاه های صوتی دیگر ، هندزفری نامرئی نیز با قیمت های متفاوتی در دسترس هستند.

با این حال ، اگر به دنبال هندزفری هایی با ویژگی های شگفت انگیز مانند حذف صدا ، تنظیمات راحت ، کیفیت صدای شگفت انگیز و سایر ویژگی های پیشرفته هستید، در مقایسه با هندزفری های استاندارد انتظار قیمت بالاتری را داشته باشید.

سعی کنید گوشی هایی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه باشند چرا که کلیت این محصولات یکی می باشد و در نوع قابلیت ها و ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند ولی در کل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

درسایت آمازون کاربران در مورد این که هندزفری نامرئی چیست بحث های مختلفی انجام داده اند.

چرا باید یک هندزفری نامرئی تهیه کنیم؟

شاید از خود بپرسید ضرورت داشتن یک هندزفری نامرئی چیست؟در ادامه به این سوال شما پاسخ خواهیم داد.

هندزفری نامرئی کاربرد های بسیار زیادی دارد مانند، استفاده در سخنرانی ها، یا در مجالسی که نیاز به هماهنگی بین نفرات مختلف می باشد، هنگام پیاده روی و یا ورزش ، تئاتر و صحنه های فیلم برداری و …

اما گاها مانند خیلی از موارد دیگر همیشه افرادی وجود دارند که از ابزار ها و تکنولوژی ها برای مقاصد شوم استفاده می کنند، مانند استفاده در کنکور، آزمون های EPT، آزمون های TOEFL و IELTS و یا برای شنود و جاسوسی دیگران و از این دست موارد.

 

از همین جا اعلام می کنیم که اسمارت سکرت هیچ مسئولیتی در قبال استفاده های غیر مجاز از دستگاه های نامرئی را به عهده نمی گیرد.

 

بریم چند مدل هندزفری نامرئی ها را باهم بررسی کنیم.

هندزفری نامرئی ویزا کارت ++ VIP

 

هندزفری نامرئی ویزا کارت ++ VIP

یکی از انواع هندزفری مخفی نامریی vip کارت میباشد این دستگاه به صورت مستقل عمل کرده و نیازی به همراه داشتن تلفن همراه ندارد، هندزفری نامریی vip کارت از تمامی اپراتور های سیمکارت پشتیبانی می کند و یک دستگاه رجیستر شده میباشد.

هندزفری استفاده شده در این محصول از نوع الکترونیکی (سمعکی) بوده که سبب تضمین کیفیت صدا برای کاربر می باشد.

 

ماسک فیلتر دار

 

 

خرید هندزفری ماسک فیلتردار

 

آنتن دهی قوی و باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر که سبب افزایش مدت زمان استفاده از این دستگاه تا ۵ ساعت در حالت مکالمه و ۲۴ ساعت در حالت آماده به کار، از مزایای این دستگاه یه شمار می آید.

هندزفری نامرئی طرح خودکار سیمکارتی pro

هندزفری نامرئی طرح خودکار سیمکارتی pro نیز همانند سایر هندزفری های نامریی جهت بر قراری ارتباط به یک رابط نیاز دارد.

هندزفری نامرئی طرح خودکار یکی از محصولات الکترونیکی پر استفاده امروزی، هندزفری ها هستند که کاربران زیادی در کارهای مختلفی از این محصولات استفاده می کنند. به احتمال زیاد تاکنون هندزفری های زیادی را دیده اید اما آن چه ما در این مقاله به آن می پردازیم یعنی هندزفری نامرئی ، با تمام هندزفری هایی که تا به حال با آن ها برخورد کرده اید متفاوت است.

 

شکل ظاهری رابط در این مدل دقیقا مشابه یک خودکار می باشد. که حتی قابلیت نوشتن را نیز همانند یک خودکار داراست، و با چرخاندن قسمت جلویی آن نوک خودکار بیرون آمده و می توانید با آن بنویسید.

هندزفری نامرئی بلوتوثی با رابط گردنی (New Version)

 

 

هندزفری نامرئی نیو ورژن

 

این مدل از هندزفری ها برای برقرای تماس های صوتی و مکالمه و همچنینن گوش دادن به موسیقی و دیگر فایل های صوتی، قابل استفاده هستند.

 

 

برای مشاهده ی همه ی محصولات اینجا کلیک کنید.