چرا مشتریان اسمارت سکرت را انتخاب می کنند؟

فقط کالای اصلی

سکرت اسمارت ۱۲ سال است که به هموطنان خود در زمینه حفاظت و نظارت کمک می کند.
کلیه محصولاتی که در سکرت اسمارت عرضه می شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت سکرت اسمارت به فروش نمی رسد. از این رو است که سکرت اسمارت اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت خود را تضمین می کند.

۵ سال گارانتی خدمات

بی رقیب بودن گارانتی خدمات سکرت اسمارت یکی از قوی ترین و سریع ترین گارانتی های موجود در بازار می باشد.شما اعضای محترم خانواده سکرت اسمارت می توانید تا ۵ سال پس از خرید محصول از گارانتی خدمات این شرکت استفاده کنید.

یک هفته مهلت تست و تعویض کالا

جهت آسودگی خاطر مشتریان گرامی امکان تعویض هر کالا با تمامی کالاهای موجود در همان دسته بندی تا مدت یک هفته پس از خرید مهیا می باشد. پس با خیال راحت سفارش خود را ثبت نمایید.

سیستم حمایت از مشتریان

سیستم حمایت از مشتریان ما چیست؟
در یک جمله، ما از زمان کلیک تا زمان تحویل کالا کنارتان هستیم و با پشتیبانی شبانه روزی ، برای شما تجربه یک خرید لذت بخش را به ارمغان می آوریم.

امکان خرید اقساطی کالا

شرکت اسمارت سکرت با همکاری درگاه پرداخت اقساطی والــتا ، سیستم خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم نموده است.
اطلاع بیشتر از فروش اقساطی اسمارت سکرت.

امکان خرید حضوری

جهت رفاه حال شما عزیزان و مشتریان گرامی ، مجموعه سکرت اسمارت امکان خرید حضوری را در دفتر ستارخان برای شما عزیزان فراهم نموده است،لطفا جهت خرید حضوری حتما از قبل هماهنگ کنید.

امکان پرداخت درب منزل

یکی از اقدامات شکرت سکرت اسمارت برای افزایش سطح رضایت و اطمینان مشتریان عزیز راه اندازی امکان پرداخت درب منزل با همکاری شرکت ملی پست ایران است. سکرت اسمارت از روش های متنوعی برای ارسال مرسولات خود استفاده می کند.

خوش حال می شویم هر گونه پیشنهاد و انتقاد سازنده خود را از طریق صفحه ی ارتباط با ما به اشتراک بگذارید.