راهنمای ضمانت و تعویض کالا

 

رضایت مشتریان از مهمترین اولویت های فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت می باشد. در همین راستا تیم اسمارت سکرت تمام تلاش خود را بکار گرفته تا راحتی مشتریان را به حداکثر میزان ممکن برساند. تیم ما تمام تلاش خود را کرده تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار دهد تا تمام کاربران بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند.

با وجود تمام این مسائل ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند. به همین دلیل اسمارت سکرت 7 روز زمان تعویض کالا را برای مشتریان خود قرار می دهد. که این 7 روز پس از تحویل کالا به مشتری آغاز می شود. پس چنانچه قصد تعویض کالایی را دارید سعی کنید هر چه زودتر اقدام به تعویض کالای خود نمایید تا این روال بدون هیچ مشکلی برای شما انجام شود.

ضمانت خدمات

تمامی کالا ها و محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت مشاهده می کنید دارای 5 سال خدمات پس از فروش می باشند و در طول این زمان به هر دلیلی محصول شما دچار مشکل شد و حتی اگر آسیبی به دستگاه رسید.کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

اگر امکانش بود مشکل احتمالی را متخصصان ما از طریق تماس تلفنی بر طرف می کنند در غیر این صورت (اگر نیاز به تعویض قطعات و تعمیر بود) شما باید کالا را به آدرس پستی ما ارسال کنید و کارشناسان ما مشکل پیش آمده را برطرف کنند.

شرایط تعویض کالا

اگر کالایی که به دست مشتری رسیده مشکل فنی داشته باشد، هرچند تمام محصولات ارسالی به مشتریان قبل از ارسال مورد تست و آزمایش قرار می گیرند و از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل می شود با این حال باز ممکن است به هر دلیلی کالا های دیجیتال دچار نقص فنی شود.

اگر محصولی که به دستتان رسیده دچار مشکل فنی بود کافیست از طریق صفحه ارتباط با ما با پشتیبانی ما تماس حاصل کنید، دستگاه را برای ما ارسال کنید تا متخصصان ما مشکل فنی دستگاه را برطرف کنند.

همچنین شما می توانید کالا را با کالایی دیگر تعویض کنید برای این کار کافیست کالای جدیدی را انتخاب کنید وارد صفحه فروشگاه شوید و محصول جدید را انتخاب کنید و سپس از طریق صفحه ارتباط با ما با پشتیبانی ما تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما بیشتر راهنماییتان کنند. فقط توجه داشته باشید کالای جدیدی که انتخاب می کنید حتما باید در همان دسته بندی کالا باشد که قصد تعویض آن را دارید.

فرایند تعویض کالا 

پس از این که کالای جدید خود را انتخاب کردید و با کارشناسان ما صحبت کردید حال زمان این رسیده که کالا را برای ما ارسال کنید تا با محصول مورد نظر شما تعویض گردد.در صورتی که داخل شهر تهران هستید می توانید از پیک استفاده کنید و اگر شهرستان هستید می توانید از طریق پست اقدام به این کار نمایید. توجه داشته باشید که هزینه رفت و برگشت کالای تعویضی بر عهده ی مشتری می باشد.