مقالات

دوربین چشمی دزدگیر درب منزل چیست؟

خرید دوربین کوچک مینی دیوی ارزان | دوربین چشمی دزدگیر

دوربین چشمی دزدگیر درب منزل

دوربین چشمی دزدگیر چیست؟

این محصول دوربین چشمی‌ دزدگیر درب منزل و محصولی پیشرو با کاربردهای فراوان حفاظتی است. این دوربین مخفی در حقیقت یک دوربین مداربسته نامحسوس است که با هزینه بسیار کمتری نسبت به انواع دیگر دوربین مداربسته قابل پیاده سازی در محیط مورد نظر شما می‌باشد. 

با استفاده از این دوربین‌ها می‌توانید خود را از هزینه‌ها و دردسرهای ایجاد زیرساخت، کمک گرفتن از متخصص و یادگیری کار با سیستم‌های پیچیده رها کنید و به راحتی کار با تلفن همراه خود از تکنولوژی و امنیت لذت ببرید.

پس از ضبط موارد مورد نظر توسط دوربین چشمی دزدگیر به همراه صدا و تصویرو با کیفیت مناسب بر روی کارت حافظه Micro SD، می‌توانید از طریق اتصال بدون سیم WiFi تصاویر ثبت شده را مشاهده و یا حتی بتواند تصاویر را به صورت آنلاین بر روی تلفن همراه، تبلت، و یا لپ تاپ خود مشاهده کنید.

از جمله مزایا و قابلیت‌های دوربین چشمی دزدگیر درب منزل می‌توان به سنسور تشخیص حرکت (Motion Detection)  و آلارم سنسور اشاره نمود. با تنظیم و فعال سازی این قابلیت، از طریق نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه، دوربین می‌تواند فقط در مواقعی که حرکتی در کادر تصویر دوربین اتفاق بیافتد آن  را ذخیره کند. قابلیت تشخیص حرکت شما را قادر می‌سازد که به صورت کاملا بهینه ازتمام  ظرفیت کارت حافظه مورد استفاده خود استفاده کنید.

آخرین ویژگی دوربین چشمی دزدگیر قابلیت تصویر برداری در تاریکی مطلق با استفاده از چند ال ای دی مادون قرمز (نور نامرئی) بسیار کوچک در اطراف دریچه لنز را دارد که مطمئنا در موارد بسیاری کاربرد خواهد داشت.

3 قابلیت مهم دوربین چشمی دزدگیر

  1. قابلیت دید در شب دوربین
  2. قابلیت فیلمبرداری در حال شارژ و مدت فیلمبرداری طولانی
  3. قابلیت اتصال به موبایل و تبلت با استفاده از وای فای و بدون اینترنت

دوربین چشمی دزدگیر درب منزل یک اپلیکیشن اختصاصی نیز برای سیستم عامل اندروید(Android) و سیستم عامل آی او اس(IOS) دارد و می‌تواند با طیف وسیعی از گوشی‌های تلفن همراه کار کند. این قابلیت کمک می‌کند که  به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن‌ها بتوانید به دوربین چشمی‌دزدگیر متصل شوید. قابلیت جابجایی و ویژگی کاربری آسان این دوربین مخفی نیز تجربه خوشآیندی برای شما به همراه خواهد داشت.

ویژگی‌های دوربین چشمی دزدگیر درب منزل

  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه (میکرو اس دی)  تا 32 گیگا بایت
  • ضبط صدا و  تصویر با کیفیت  HD بر روی  کارت حافظه Micro SD مخصوص
  • مشاهده آنلاین صدا و تصویر بر روی تلفن همراه از طریق وای فای و اپلیکیشن خاص
  • مشاهده و دانلود تصاویر ضبط شده از طریق وای فای (wi-fi)
  • سنسور تشخیص صدا و تشخیص حرکت
  • ارسال آلارم بر روی گوش در مواقع بروز خطر
  • قابلیت نصب بر روی انواع سطوح
  • قابلیت استتار و استفاده به عنوان دوربین‌های مراقبتی نا محسوس
  • قابلیت استفاده در حالت متصل به شارژر برای ضبط طولانی مدت

چگونه می‌توانیم خودمان یک دوربین چشمی‌ دزدگیر مخفی بسازیم؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه می‌توانیم خودمان یک دوربین مخفی از نوع دوربین چشمی دزدگیر بسازیم؟ دوربین چشمی‌ دزدگیر یکی از محصولاتی است که شما خودتان می‌توانید با خرید جداگانه قطعات آن، نسبت به ساخت و پیاده سازی دوربین چشمی‌دزدگیر اقدام نمایید.

برای ساخت این دوربین مخفی به چه چیزهایی نیاز می‌باشد؟

شما برای ساخت دوربین چشمی دزدگیر مخفی نیاز به تهیه سه کالا بصورت مجزا دارید:

  • قاب دوربین چشمی دزدگیر
  • دوربین Mini DVI Q7
  • آداپتور مخصوص دوربین، ۵ ولت
قاب دوربین چشمی دزدگیر | دوربین چشمی دزدگیر درب منزل چیست؟ | دوربین چشمی دزدگیر چیست؟ خرید دوربین minidv وای فای از جمله مزایا و قابلیت‌های دوربین چشمی دزدگیر درب منزل می‌توان به سنسور تشخیص حرکت (Motion Detection)  و آلارم سنسور اشاره نمود. با تنظیم و فعال سازی این قابلیت، از طریق نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه، دوربین می‌تواند فقط در مواقعی که حرکتی در کادر تصویر دوربین اتفاق بیافتد آن  را ذخیره کند. قابلیت تشخیص حرکت شما را قادر می‌سازد که به صورت کاملا بهینه ازتمام  ظرفیت کارت حافظه مورد استفاده خود استفاده کنید.
قاب دوربین چشمی‌دزدگیر دوربین MiniDivi Q7 آداپتور 5 ولت
مشاهده محصول مشاهده محصول مشاهده محصول
 

همه این موارد را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت دارای مجوز کسب و کارهای اینترنتی و نماد اعتماد است و به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده دوربین‌های مخفی، بی‌سیم، خورشیدی و دیگر انواع سیستم‌های حفاظتی مرکزی مطمئن برای تامین نیاز شما در این حوزه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *